Werk online samen met uw boekhouder en win een pak tijd

Wil u graag altijd, overal en meteen zicht hebben op uw cijfers? Wil u ook vlot uw betalingen kunnen uitvoeren? Dan is online samenwerken met uw boekhouder zeker iets voor u. Al uw financiële papierwerk wordt gedigitaliseerd en geautomatiseerd. U maakt veel tijd vrij voor leukere dingen.

Wat houdt online samenwerken met uw boekhouder in?

Online samenwerken met uw boekhouder is de nieuwe manier van werken. Waar u vroeger om de zoveel tijd misschien een doos met aankoopfacturen, verkoopfacturen en allerlei andere documenten bij uw boekhouder dropte, kunt u alles nu online doorsturen met één druk op de knop. Dat biedt heel wat voordelen. Zo krijgt u meteen zicht op uw cijfers, vindt u al uw documenten snel terug in een beveiligd online archief en u wint heel wat tijd.


Wat zijn de voordelen voor u?

Overzichten altijd klaar

U hoeft niet te wachten op kwartaalresultaten of de jaarafsluiting. U ziet de belangrijkste opbrengsten en kosten meteen via een online dashboard.

Beveiligd digitaal archief

Alle aankoop- en verkoopfacturen plus de bijhorende documenten worden automatisch opgeslagen in een digitaal archief. Zo vindt u de juiste documenten en bedragen voortaan makkelijk online terug. Ook onderweg op uw smartphone.

Werk online

U hoeft niet langer met uw boekhouder af te spreken om enkel en alleen een stapel facturen af te geven. Dit verloopt volledig online en daardoor wint u heel wat tijd.

Hoe werkt het?

Stap 1

Digitaal inlezen facturen en documenten

Het eerste wat moet gebeuren, is het opladen van uw boekhoudkundige documenten in de online software. Papieren documenten kunt u snel inscannen. Indien het document zich al op uw computer bevindt, meestal een pdf, kunt u die gewoon uploaden of doormailen naar de software. Dat is zo gepiept!

Stap 2

Automatische herkenning van documenten

Alle documenten worden bij invoer gecategoriseerd als aankoopfactuur, verkoopfactuur of divers document. De software herkent en codeert automatisch alle relevante basisgegevens (datums, btw-nummer, factuurnummer, factuurbedragen,…). Hier hoeft u helemaal niets voor te doen.

Stap 3

Betalingen klaarzetten en goedkeuren

U of uw boekhouder kan de aankoopfacturen omzetten in betalingsbestanden. Na uw goedkeuring verwerkt de software deze automatisch via uw online bank. Zo hoeft u zich ook al geen zorgen meer te maken over uw betalingen.

Stap 4

Boeking valideren

Uw boekhouder zal de door u geüploade boekhoudkundige documenten goedkeuren en/of corrigeren.

Stap 5

Het overzicht is meteen klaar

Na het goedkeuren van de documenten krijgt u meteen de cijfers en de groei van uw bedrijf via een persoonlijk dashboard te zien.

Hoe begin ik eraan?

Moet u zelf nog bepaalde software installeren? Kan u alles raadplegen op uw smartphone?

Klik op onderstaande button en u vindt het antwoord terug op deze en nog heel wat andere vragen.

Preview

Om u vertrouwd te maken met de software hebben we een aantal preview-video’s gemaakt. Zo krijgt u meteen te zien hoe de software werkt.