Een antwoord op al uw vragen

Moet u zelf nog bepaalde software installeren? Kan u alles raadplegen op uw smartphone? Hoeveel kost het?

Hieronder vindt u het antwoord terug op deze en nog heel wat andere vragen.

Het online platform bespaart zowel u als uw accountant tijd. Uw accountant besteedt zijn tijd aan meer waardevolle taken zoals periodieke vergaderingen, deskundig advies en persoonlijke coaching. U hoeft zich niet meer te verplaatsen om uw documenten naar uw accountant te brengen, u krijgt tijdig advies en in realtime.

Helemaal niet! Dit platform is een extra laag die verbonden is met de boekhoudsoftware van uw boekhouder. Het platform biedt rapportagehulpmiddelen, vereenvoudigt de codering en biedt de mogelijkheid om betalingen te doen. Het is dus in wezen de link tussen u en uw boekhoudkundige gegevens. Het online platform vervangt de boekhoudsoftware dus niet, het is er een verlengstuk van.

Ja. We kunnen de software connecteren met heel wat verschillende softwareapplicaties. Indien u wilt weten of een specifieke applicatie die u gebruikt kan connecteren, contacteer dan uw boekhouder.

Absoluut niet, want deze software werkt volledig in de cloud. Het enige wat u nodig heeft om online samen te werken met uw boekhouder, is een stabiele internetverbinding.

Uiteraard. Indien uw accountant de app als een extra service aanbiedt, kan u via uw smartphone toegang krijgen tot al uw cijfers, bonnetjes en documenten. Ook het scannen, doorsturen, opzoeken en raadplegen van documenten is mogelijk. De app werkt zowel met Android als met iOS.

Dat kan. Indien uw accountant deze toepassing als een extra service aanbiedt, kunt u vanop het platform uw (elektronische) facturen aanmaken en verzenden en wordt er meteen een kopij afgeleverd aan uw accountant die ze kan verwerken. Dit verloopt volledig geïntegreerd via het online platform.

Via het platform kunt u rechtstreeks een bericht achterlaten voor uw boekhouder om een eventueel probleem te rapporteren. Het platform doet dus tevens dienst als een middel om gestructureerd rond de documenten en de boekhouding te communiceren.

Er zijn verschillende manieren om uw papieren documenten te digitaliseren. Papieren documenten kunt u snel inscannen of u kunt er een foto van nemen met uw smartphone. Eens het document zich op uw computer of smartphone bevindt, meestal in pdf- of jpeg-formaat, kunt u die gewoon uploaden of doormailen naar de software. Dat is zo gepiept!

Er is geen limiet wat het aantal opgeslagen documenten betreft en u kunt zover terugkeren in uw online archief als u dat zelf wilt. In ieder geval houdt het platform een kopij bij gedurende de wettelijk verplichte termijn van 7 jaar.

Dat is geen enkel probleem. Er is geen enkele beperking met betrekking tot een startdatum hiervoor.

Uiteraard. U kiest zelf van welk boekjaar u de cijfers wenst te raadplegen. Wanneer uw boekhouder uw toegang configureert worden de historische gegevens zichtbaar op het platform.

Alle data worden opgeslagen in de cloud en er is een regelmatige en permanente back-up voorzien, zodat uw cijfers en documenten onmogelijk verloren kunnen gaan.

Nee, aangezien alles veilig in de Cloud staat, kunt u voorgoed komaf maken met papier. Met dit platform evolueert u naar een papierloos kantoor.

Nee, u kunt er naast uw aan- en verkoopfacturen ook al uw andere diverse boekhoudkundige documenten opslaan zoals bijvoorbeeld restaurantbonnetjes of andere kasticketten die apart behandeld worden binnen het platform.